середа, 18 липня 2012 р.

***?


 Ти ангел що з небес спустився.
Ти та єдина, хто зрозумів.
Безмежно радий що тобі відкрився.
Своє кохання показать зумів.

Прошу прости мене будь-ласка.

За те що щиро я тебе люблю.
З тобою час це просто казка.
Якою до сих пір і ще живу.

Краса твоя неповторима.
Вона пробуджує любов.
Якою ти мене скорила.
І я піддався на це знов.

А як на це все не піддатись.
Коли співа твоя душа.
І ти напевне уже плачеш.
Коли знайдеш цього вірша.

Не плач бо цього я не вартий.
Тому що це засмучує тебе.
А серце прагне прокричати.
Я просто люблю от і все.

Ти любиш іншого це знаю.
Говориш що не обереш мене.
Та цим себе вже не картаю.
А вірю в те, що це мине.

І знов душа моя розквітне.
Коли йому ти скажеш ні.
Стріла амура знов проникне.
В твоє сердечко уві сні.

Немає коментарів:

Дописати коментар